A Dental Caritasnak szánt támogatást termékek, szolgáltatások árába is be lehet építeni, így a cég pozitív képét erősíti a tevékenységével.
A terméktámogatás alkalmával a cég vagy vállalkozás saját brandjének pozitív megítélést erősíti, és a vásárló boldogság érzete fokozódik, hiszen a megvásárolt termék, szolgáltatás mellett jót is cselekedett. A terméktámogatás egy olyan adományozási mód, melyben mind a három fél jól jár.
Például
A WEBDENT fogászati webáruház úgy segíti a Dental Caritas munkáját, hogy fizetéskor partnerei figyelmébe ajánlja a Dental Caritasnak szóló támogatás lehetőségét, a vevő pedig felkerekítheti, kiegészítheti vásárlásának végösszegét tetszése szerint.
Béla Zsolt – aprólékos tollrajzairól ismert – képzőművész úgy segít, hogy az eladott képei árának 25%-ával támogatja a Denta Caritast.